З появою перших морозів та снігу зростає кількість ДТП. Щоб не створити аварійну ситуацію, потрібно дотримуватись правил їзди у зимовий час.

Сьогодні в багатьох автошколах відкриті навчальні курси з екстремального водіння, тому на цих курсах бажаючі можуть підвищити кваліфікацію водія.

Відмінність зимової їзди на автомобілі з переднім та заднім приводом

Провідна пара коліс на слизькій дорозі починає раніше ковзати, тому манера водіння на передньопривідному авто відрізняється від їзди на машині із заднім приводом – при занесення задньопрохідного авто кермо необхідно повернути в бік занесення, а з переднім приводом повертати кермо не потрібно.

Задній привід та зимова слизька дорога

Автомобіль з провідними задніми колесами схильний до занесення навіть не на дуже слизькій дорозі, тому що зчеплення коліс з дорожнім покриттям слабке. Багато автомобілістів для кращої стійкості на асфальті навантажували провідний міст, вкладаючи у багажне відділення важкий вантаж.

Якщо занесло, потрібна термінова реакція:

  • кермо повернути в бік занесення;
  • різко вивернути його назад;
  • зняти ногу з педалі газу;
  • після стабілізації авто на трасі натиснути газ і продовжити рух.

Передній провідний міст та слизька дорога

Управління машиною із передніми провідними колесами по зимовій трасі також має свої правила. Завдяки спереду силовому агрегату стяжка з асфальтним покриттям надійна, що підвищує стійкість на дорозі.
Якщо починає заносити на слизькому асфальті, тоді потрібно додати газ, і повернути кермо в протилежний занос бік. Не можна викручувати кермо і одночасно натискати на гальмо, тому що це може призвести до втрати керованості машини.

Також зупинити авто, яке пішло по засніженій трасі «юзом» можна за допомогою гальма стоянки (ручник необхідно привести в рух на кілька секунд, а після відпустити), а після цього за допомогою керма направити автомобіль в необхідний бік і натиснути на газ.

Повний привід та зимова траса

Повнопривідний автотранспорт більш стійкий на засніженому асфальтовому полотні, а підвищена прохідність сприяє впевненому водінню в зимовий період.

Але на повнопривідному авто також існує небезпека занесення – «юзом» починає ковзати передній міст, а щоб вирівняти транспортний засіб, потрібно повертати кермо в бік заносу і повільно додавати газ.

Варто пам’ятати, що зимова їзда не любить різких рухів та підвищеної швидкості, тому необхідно бути уважними у поїздці та відпрацювати навички їзди залежно від розташування провідного мосту.

Знайдемо Ваш новий автомобіль прямо зараз

Ми підберемо кращу пропозицію по Вашим критеріям

Можливо Вам буде цікаво

Шукаєте автомобіль? Дивіться наші кейси підбору автомобілів в соцмережах