Не всі проблеми в роботі автомобіля можна виявити на СТО, є поломки, які можна визначити самостійно.
До таких ознак несправності відноситься біло-сиза дим, які виходить з глушника. Якщо це явище спостерігається лише взимку, тоді не варто переживати, машина працює справно, але коли дим йде при плюсовій температурі повітря – це сигнал неполадок у силовому агрегаті, і двигун потребує ремонту.
Причини білого диму з глушника
Загальними причинами сизого диму для дизельного та бензинового автомобіля є:
– Антифриз потрапляє в камеру згоряння. Якщо причиною є потрапляння антифризу до камери згоряння – це може бути серйозною поломкою, що призводить до капремонту силового агрегату. Антифриз може потрапити в камеру згоряння через пробиту прокладку, тріщину в блоці циліндрів або голівці.
Білий вихлоп для бензинового агрегату:
- проломки в інжекторі;
- заправляє неякісне паливо, в якому багато домішок;
- несправності в системі вентиляції картерних газів, які женуть масло у впускну систему. При такій поломці різко падає рівень масла і через його дефіцит можуть заклинити поршня;
- знос маслознімних ковпачків призводить до сизого вихлопу на холостих оборотах, який зникає при русі авто;
- проникнення моторного масла в камеру згоряння – це свідчення зносу поршневих кілець, а також стінок циліндра.
Сизий вихлоп із глушника для дизельного силового агрегату:
- у дизпаливі збирається конденсат;
- низька якість солярки;
- відбувається не до кінця згоряння дизпалива;
- низька компресія двигуна;
- неправильна робота форсунок.
Діагностика причин сизого вихлопу
Як тільки з’явився сизий вихлоп із глушника, потрібно терміново перевірити рівень олії, а також продіагностувати вихлоп:
- піднести до вихлопної труби білу серветку. Якщо серветка чиста, тоді все гаразд із силовим агрегатом, а з глушника виходить пара від скупчення конденсату;
- якщо на серветці залишилася жовта масляна пляма, тоді це свідчить про поломки в моторі, тому експлуатувати автомобіль далі небезпечно і необхідно звернутися до фахівців в автосервіс.
Всі дефекти білого вихлопу безпосередньо пов’язані з перегріванням мотора, тому слід перевірити роботу системи охолодження мотора – герметизацію радіатора, датчик включення вентилятора, стан вентилятора, герметичність шланг і патрубків.