Не всі проблеми в роботі автомобіля можна виявити на СТО, є поломки, які можна визначити самостійно.

До таких ознак несправності відноситься біло-сиза дим, які виходить з глушника. Якщо це явище спостерігається лише взимку, тоді не варто переживати, машина працює справно, але коли дим йде при плюсовій температурі повітря – це сигнал неполадок у силовому агрегаті, і двигун потребує ремонту.

Причини білого диму з глушника

Загальними причинами сизого диму для дизельного та бензинового автомобіля є:

– Антифриз потрапляє в камеру згоряння. Якщо причиною є потрапляння антифризу до камери згоряння – це може бути серйозною поломкою, що призводить до капремонту силового агрегату. Антифриз може потрапити в камеру згоряння через пробиту прокладку, тріщину в блоці циліндрів або голівці.

Білий вихлоп для бензинового агрегату:

  • проломки в інжекторі;
  • заправляє неякісне паливо, в якому багато домішок;
  • несправності в системі вентиляції картерних газів, які женуть масло у впускну систему. При такій поломці різко падає рівень масла і через його дефіцит можуть заклинити поршня;
  • знос маслознімних ковпачків призводить до сизого вихлопу на холостих оборотах, який зникає при русі авто;
  • проникнення моторного масла в камеру згоряння – це свідчення зносу поршневих кілець, а також стінок циліндра.

Сизий вихлоп із глушника для дизельного силового агрегату:

  • у дизпаливі збирається конденсат;
  • низька якість солярки;
  • відбувається не до кінця згоряння дизпалива;
  • низька компресія двигуна;
  • неправильна робота форсунок.

Діагностика причин сизого вихлопу

Як тільки з’явився сизий вихлоп із глушника, потрібно терміново перевірити рівень олії, а також продіагностувати вихлоп:

  1. піднести до вихлопної труби білу серветку. Якщо серветка чиста, тоді все гаразд із силовим агрегатом, а з глушника виходить пара від скупчення конденсату;
  2. якщо на серветці залишилася жовта масляна пляма, тоді це свідчить про поломки в моторі, тому експлуатувати автомобіль далі небезпечно і необхідно звернутися до фахівців в автосервіс.

Всі дефекти білого вихлопу безпосередньо пов’язані з перегріванням мотора, тому слід перевірити роботу системи охолодження мотора – герметизацію радіатора, датчик включення вентилятора, стан вентилятора, герметичність шланг і патрубків.

Знайдемо Ваш новий автомобіль прямо зараз

Ми підберемо кращу пропозицію по Вашим критеріям

Можливо Вам буде цікаво

Шукаєте автомобіль? Дивіться наші кейси підбору автомобілів в соцмережах