Конструкція автомобілів складається з безлічі елементів, і одним із таких виступає глушник. Він представлений у вигляді вигнутої трубки, що складається з кількох частин. Відразу від двигуна йдуть приймальні труби, які жорстко прикріплені до циліндрів. Далі вони з’єднуються в єдине ціле (цей елемент називається випускного колектора). До нього за допомогою хомута, за потреби, може прикріплюватися гасник полум’я.
Ця ділянка вважається найбільш вразливою, і часто, якщо днище автомобіля зачіпає різні перешкоди, головна труба вискакує з труб, що йдуть від циліндра, і глушник відвалюється. У обставинах слід знати, як вирішити цю проблему. Але при цьому потрібно пам’ятати, що в деяких випадках врятує лише заміна агрегату.
Що робити, якщо в дорозі відпав глушник
Насамперед необхідно підняти авто (заїхати на піднесення, використовувати домкрат). Щоб доїхати до найближчого сервісу, необхідно послабити гайки, які тримають хомут, підклавши під них додаткові шайби, вставити на місце трубу, затягнути гайки.
Якщо штатні кріплення зруйновані, поставити глушник на місце можна, використовуючи для цього підручні засоби – дріт, міцну мотузку (часто це можна легко знайти в багажнику). Для усунення щілини, з якої вихлопні гази прориваються назовні, можна використовувати алюмінієву банку з-під напою. Її слід розрізати вздовж, обтягнути пошкоджену ділянку, стягнути це дротом. Але це лише тимчасові заходи.
Приварювання
Після короткочасного ремонту глушника, що дозволяє дістатися найближчої станції техобслуговування, глушник має бути приварений.
Складається цей процес із кількох етапів.
- Демонтаж. Для легкого зняття агрегату з гумок, рекомендується використовувати WD-40 або засіб аналогічної дії, після чого ділянка труби, що залишилася, відкручується.
- Підготовка двох розділених частин для з’єднання. Трубки поєднуються таким чином, якими вони були до поломки. Після цього проводиться зварювання, необхідне первинного закріплення.
- Обварювання швів у межах видимості. Якщо шов під кронштейном не видно, необхідно вирізати частину кронштейна.
- Приварювання частини, що залишилася, повернення на місце вирізаного шматка.
При проведенні робіт бажано оглянути й інші видимі ділянки, адже часто в таких випадках потрібна заміна кільця ущільнювача, на ділянці, де з’єднується середня частина і глушник. При виконанні шва слід пам’ятати про те, що він має бути якісним. Ремонт може бути виконаний самостійно, за наявності необхідних знань, навичок, обладнання або на сервісі.