Не тільки тварини і люди страждають і страждають від літньої спеки, не шкодує він і транспортні засоби. Як правило, поломки, які ініціюються спекою дороги у ліквідації та виникають зовсім недоречно. Щоб уникнути таких проблем, або звести їхню ймовірність до нуля, важливо і потрібно розуміти, що саме страждає насамперед і як можна уникнути технічних збоїв.
Давайте докладно розберемося, які деталі та системи зазнають впливу спеки і як можна мінімізувати втрати.
- Двигун – мотор часто страждає від перегріву, найчастіше це трапляється або через збої в системі охолодження, або її несправність або від надмірної спеки. Рятує зазвичай електровентилятор, який охолоджує радіатор. Якщо перегрів авто спостерігається лише у пробках, значить проблеми саме з вентилятором. Також може бути недостатнім охолодження при невідповідному тосолі або використанні води в радіаторі.
- Патрубок – ймовірно, що ця деталь може луснути від високої температури, після чого вона перестане виконувати свої функції та автомобіль перегріється. Слідкуйте, щоб рівень рідини для охолодження завжди був високим.
- Водяний насос – що вийшов з ладу, він обов’язково призводить до закипання радіатора.
- Термостат – при заклинюванні машина перегрівається вже через 20 хвилин.
- Радіатор – функція цієї деталі охолоджувати двигун. Якщо він забивається мушками, сміттям, пилом, то швидше за все чекайте лиха і перегріву автомобіля. Також через тривалий час експлуатації на ньому можуть утворитися отвори та пошкодження – їх потрібно закласти або замінити вузол, а також ретельно стежити за рівнем рідини в системі.
- Проблеми з двигуном через перегрівання можуть бути дуже серйозними, наприклад, вихід з ладу прокладання головки циліндра, або тріщини. Експлуатувати машину з таким дефектом у двигуні не можна, це небезпечно і недоцільно.
- Тормозна система – головна проблема на спеці – підгоряння колодок. Звичайно, підвищена температура тільки посилює вашу особисту помилку – надмірне використання гальм, але є каталізатором проблеми.
- Провід – обмотка тріскається на спеці. Випадкова іскра може бути великою проблемою, враховуючи те, що якщо під капотом накопичиться пара бензину – це може призвести до займання.