Неможливо, купивши автомобіль тільки заливати в нього паливо та їздити. Напхана електронікою та робочими механізмами машина вимагає своєчасного обслуговування та заміни розхідників, які з часом зношуються.

Процедура заміни витратних матеріалів в авто

Усі механізми та технічні рідини мають різний інтервал служби, тому своєчасна заміна продовжує період експлуатації транспортного засобу без капітального ремонту.

  1. заміна масла у двигуні. Олія змінюється у парі з масляним фільтром кожні 7-10 тисяч кілометрів пробігу. Перевіряти рівень олії в силовому агрегаті необхідно 1-2 рази на місяць. При експлуатації авто в складних умовах термін служби масла скорочується в 1,5-2 рази, тому міняти його потрібно частіше;
  2. заміна антифризу. Міняти охолодну рідину потрібно кожні 150000-160000 км. Доливати до максимального рівня потрібно за необхідності. Перевіряти рівень антифризу у розширювальному бачку потрібно кожні 10-15 днів. Доливати рідину потрібно лише в остиглий силовий агрегат. Антифриз різних марок небажано змішувати;
  3. рекомендується замінити гальмівні колодки на автомобілі з механічною коробкою через 30000 км, а на АКПП – кожні 25 тис. км. Неважливо, які гальма – дискові чи барабанні, замінити колодки все одно потрібно вчасно. Про знос цієї деталі свідчить скрип або свист під час руху та гальмування авто. Заміна колодок повинна проводитися попарно (задні або передні) або на всіх 4 колесах одночасно;
  4. кожні 40000 км пробігу потрібно міняти гальмівну рідину. Перевіряти рідину необхідно в той момент, коли відкриваєте капот автомобіля;
  5. замінити рідину гідропідсилювача керма (ГУР) рекомендується за необхідності, але перевіряти рівень потрібно 1-2 рази на місяць;
  6. паливний фільтр на бензиновому силовому агрегаті змінюється кожні 870 тис. км пробігу, а на дизельному не рідше ніж через 20-30 тис. Замінити бажано і сітку на паливному насосі;
  7. повітряний фільтр на дизельних та бензинових моторах змінюють після 30 тисяч пробігу;
  8. салонний фільтр необхідно міняти через 20 тис. кілометрів або кожні три-шість місяців. Від стану даного фільтра залежить повітря в автомобілі, а відтак і здоров’я водія та його пасажирів;
  9. свічки запалювання змінюються після 30-50 тисяч пробігу або коли двигун починає погано заводитися;
  10. заміна акумулятора проводиться кожні 3-4 роки, або в залежності від ступеня зносу. Найкраще замінити не новий акумулятор перед зимовим періодом, щоб уникнути проблем із заводом двигуна;
  11. встановити новий ремінь ГРМ необхідно через 150-160 тис. пробігу або залежно від зношування – появи мікротріщин.

Своєчасна заміна розхідників та обслуговування автомобіля запобігає складним поломкам, які вимагають капремонту двигуна та робочих вузлів.

Знайдемо Ваш новий автомобіль прямо зараз

Ми підберемо кращу пропозицію по Вашим критеріям

Можливо Вам буде цікаво

Шукаєте автомобіль? Дивіться наші кейси підбору автомобілів в соцмережах