Гололід завдає незручностей як пішоходам, так і автомобілістам. Щоб уникнути великої кількості ДТП, шляховики обробляють асфальт протиожеледними реагентами, до складу яких входить технічна сіль, хлористий кальцій, і за 1-2 сезони вони можуть привести в непридатність кузов машини та основні робочі вузли ходової частини. Дорожні служби не контролюють обсягу витрати реагентів, і часто сольову суміш висипають на дороги, не дотримуючись норм, тому автомобілісти повинні самостійно подбати про захист лакофарбового покриття кузова, щоб знизити вплив руйнівних речовин на металеву поверхню.
Спосіб захисту машини від антиожеледних реагентів
Дані методи захисту кузова в зимовий період допоможуть знизити вплив сольової суміші на гуму, пластикові та металеві деталі:
- необхідне антикорозійне оброблення кузовних деталей машини. Обробляти автомобіль необхідно в теплу пору року з весни до осені, щоб антикорозійне покриття стійко схопилося на кузові;
- застосування для лакофарбового покриття захисної поліролі. Структура поліролі утворює після нанесення на поверхню щільну плівку, крізь яку шкідливі реагенти не потрапляють на поверхню лакофарбової. Обробку поліролями можна провести самостійно, розпорошивши придбаний захисний засіб на кузовні пороги, підкрилки та нижню частину кузова;
- необхідно часто мити автомобіль на автомийках, тому що напір води під високим тиском змиває з машини весь бруд, потрапляючи навіть у важкодоступні місця. Самостійно вручну так ретельно вимити автомобіль не вдасться;
- треба якомога часто змивати бруд з коліс авто та з фар. Часто причиною помутніння пластикових фар є реагенти та сіль. Диски під впливом піщано-сольової суміші можуть зазнавати корозійної руйнації;
- у період ожеледиці та обробки дорожнього покриття реагентами, автомобіль краще на ніч не ставити в теплий гараж, тому що плюсова температура, бруд та сіль призведуть до руйнування лакофарбової поверхні кузова та розвитку корозії;
- кузовні деталі з пластмаси та гуму найкраще обробити перед зимовим періодом силіконовим мастилом, яке є гарним захистом від впливу низьких температур та реагентів.
Регулярне застосування даних методик дозволить захистити кузов та ходову частину автомобіля від впливу піщано-сольової суміші, якою обробляють дорожнє покриття у сніг та ожеледицю.